Pressmeddelande: Anna Bergendahl uppträder på Föreningsgalan 2020!

2020-02-11

Den populära och melodifestivalaktuella sångerskan Anna Bergendahl är klar för årets upplaga av Föreningsgalan 2020 som hålls torsdag 2 april i Västerviks kommun. Anna Bergendahl uppträdde med ett bejublat framträdande i melodifestivalens deltävling så sent som i lördags och gick direkt till finalen på Friends Arena i Solna 7 mars.

Foto av Anna Bergendahl Föreningsgalan 2020

På Föreningsgalan 2020 uppmärksammar Västerviks kommun det viktiga föreningslivet i kommunen med en stor gala på Västerviks Resorts Arenan och det är hög tid att både nominera värdiga vinnare och även hög tid för föreningsaktiva att anmäla sig till galakvällen.

Du hittar all information om Föreningsgalan 2020 här

Sidan senast granskad den 11 februari 2020