Vi skulle vilja använda statistikkakor i syfte att löpande förbättra webbplatsen. Godkänner du det? Du kan när som helst ändra ditt val.
Uppdaterad 25 juni, 14:04

Värmebölja

Just nu är det orange varning för extra varmt väder. Läs mer om råd och tips vid extrem värme

Hur startar jag igång/slår av iMessage?

Hur startar jag igång/slår av iMessage?

iMessage finns bara på en iPhone/iPad eller Mac. Det är en tjänst som fungerar från ett Apple-ID till en annan Apple-ID. Du ringer via surfmängden. Under appen Inställningar och iMessage startar du igång eller slår av tjänsten.

Sidan senast granskad den 4 april 2025