Uppdaterad 17 april, 13:22

Läs allt om den strejk som kan starta torsdag 18 april klockan 07:00 här

Inbjudan pressträff efter Skolinspektionens besök i Västervik

2014-03-28

Under tisdagen den 1 april kommer representanter för Skolinspektionen att besöka Västerviks kommun. De kommer då att berätta om resultaten av den regelbundet återkommande inspektion som kommunens förskolor, skolor och fritidshem genomgick under hösten 2013 och våren 2014.

Efter att tjänstemän, ledare och politiker fått ta del av resultaten bjuds massmedia in för att också ges en kort beskrivning. Detta sker på en pressträff, tisdag 1 april, kl 14.15-14.30 på Kommunhuset i Västervik.

• Vad: redovisning av Skolinspektionens regelbundna tillsyn i Västerviks kommun.
  • När: tisdag 1 april, kl 14.15
  • Var: Kommunhuset, lokal Rådmannen