Pressinbjudan: Inbjudan pressvisning 12 juni av Västerviks största laddpark för elbilar

2019-06-10

Västerviks kommuns hemsjukvård och rehabilitering har skaffat sju elbilar och verksamhetens hyresvärd Gertrudsviks Fastighets AB har, med hjälp av Västerviks Elektriska AB, åt kommunens fordonsenhet byggt en toppmodern laddpark för hemsjukvårdens och rehabverksamhetens nya elbilar.

Representanter för verksamheten, fordonsenheten, kommunens energi- och klimatrådgivning, fastighetsägaren Gertrudsviks Fastighets AB och elektrikerna från Västerviks Elektriska AB finns på plats för att visa och berätta om anläggningen.

• Dag: Onsdag 12 juni.
  • Tid: Klockan 15.00.
  • Plats: Utanför Västerviks kommuns Hälso- och sjukvårdsverksamhet, Gertrudsvik.
  • Adress: Östra Parkvägen 6 b, Västervik.

Välkommen!

Sidan senast granskad den 10 juni 2019