Här får du svar på de vanligaste frågorna gällande serviceavtal.
-
Varför finns det två olika serviceavtal?
De två alternativen är framtagna för att passa kunders olika behov av service. Vissa kunder behöver mer service av sina centraler medan andra behöver mindre.
-
Vilket avtal skall jag välja?
Har din fjärrvärmecentral aldrig eller sällan orsakat några bekymmer räcker det med Villa Trygg. Har du däremot en fjärrvärmecentral som behöver större behov av service, om det har varit lite läckage mm. rekommenderar vi VillaTrygg PLUS. Är du osäker? Kontakta någon av våra servicetekniker för rådgivning via vår kundservice, tel. 0490-25 70 50
-
Varför behöver min fjärrvärmeväxlare service?
För att förebygga läckage, onödigt slitage, legionella bakterier i varmvattnet samt säkerställa en ekonomisk och stabil drift.
-
Kan jag uppgradera mitt serviceavtal?
Ja. Kontakta oss så hjälper vi dig.