Vi använder kakor för att webbplatsen ska fungera bra för dig. Läs mer om våra webbkakor

Kontakta Västervik Miljö & Energi AB

Kundservice

Besöksadress: Lunnargatan 1, Västervik. 

Tfn: 0490-25 70 50 Vardagar 07.30-16.00

e-post: miljoenergi@vastervik.se

Målserums avfallsanläggning

Besöksadress: Lunnargatan 25, Västervik. 

Tfn: 0490-25 71 45

Fax: 0490-25 71 17

Journummer utanför kundservice öppettider

Elnät, Fjärrvärme, Gator, Vatten & Avlopp: 0490-25 70 50 

Felanmälan på dina fibertjänster görs direkt till din operatör (gäller dygnet runt).

Postadress

Västervik Miljö & Energi AB
Box 25
593 21 Västervik

Fakturaadress

Box 291
593 24 Västervik
(Alla fakturor märkes med VK-nr och beställare.)

Kontakta Västervik Miljö & Energi AB

Service av fjärrvärmecentral

Fjärrvärme är ett tryggt och bekvämt sätt att värma upp sitt hem. Genom att regelbundet se över fjärrvärmeanläggningen förebyggs fel som kan uppstå. En väl intrimmad värmeanläggning sänker dessutom dina värmekostnader. Med våra serviceavtal kan du vara säker på att din anläggning alltid är i gott skick. Har du ett serviceavtal tar vi hand om den service och översyn som krävs. Dessutom når du oss 24 timmar om dygnet, 365 dagar om året.

  • Avtalsalternativ Villa Trygg PLUS


    Villa Trygg PLUS passar dig som har en fjärrvärmecentral som behöver större servicebehov. Avtalet täcker alla reservdelar (gäller fjärrvärmecentraler som är yngre än 10 år). 


    Avtalet är 1-årigt som förlängs automatiskt om du inte säger upp det.


    I avtalet ingår

    • Ett servicebesök vartannat år
    • En dokumenterad funktionskontroll och justering av din fjärrvärmecentral
    • Fria åtgärdsbesök vardagar mellan klockan 07:00 - 16:00
    • Fria reservdelar till fjärrvärmecentraler som är yngre än 10 år
    • Ett jourbesök/år utanför ordinarie arbetstid
    • Servicelogg
    • 20 % rabatt på reservdelar till fjärrvärmecentraler äldre än 10 år
    • 30 % rabatt vid jourbesök utanför ordinarie arbetstid
    • Telefonsupport dygnet runt, alla dagar på året
    • Jourservice dygnet runt, alla dagar på året.
    • Självriskeliminering - Försäkring som betalar självrisken i din hus-/hemförsäkring (upp till 5000 kronor) vid skador som primärt uppstår i fjärrvärmecentralen och/eller i ditt värmesystem.


    Åtgärdsbesök: Vardagar klockan 07.00 - 16.00
    Jourbesök: Övrig tid



  • Avtalsalternativ Villa Trygg


    Villa Trygg passar dig som har en fjärrvärmecentral som sällan orsakar några bekymmer. 

    Avtalet är 1-årigt som förlängs automatiskt om du inte säger upp det.


    I avtalet ingår

    • Ett servicebesök vartannat år.
    • En dokumenterad funktionskontroll och justering av din fjärrvärmecentral
    • Eventuella reparationer samt tätning av kopplingar i samband med servicebesöket
    • Servicelogg
    • 10 % rabatt på reservdelar
    • 30 % rabatt vid samtliga åtgärds- och jourbesök
    • Telefonsupport dygnet runt, alla dagar på året
    • Jourservice dygnet runt, alla dagar på året.
    • Självriskeliminering - Försäkring som betalar självrisken i din hus-/hemförsäkring (upp till 5000 kronor) vid skador som primärt uppstår i fjärrvärmecentralen och/eller i ditt värmesystem.


    Åtgärdsbesök: Vardagar klockan 07.00 - 16.00
    Jourbesök: Övrig tid

  • Jämför avtalen här

     

      Villa Trygg PLUS
    139 kr/mån
    Villa Trygg
    69 kr/mån
    Servicebesök vartannat år Ingår Ingår
    Dokumenterad funktionskontroll Ingår Ingår
    Servicelogg Ingår Ingår
    Åtgärdsbesök mellan servicebesöken Ingår 30% rabatt
    Ett jourbesök/år  Ingår ----
    Reservdelar (central yngre än 10 år)  Ingår ----
    Reservdelar (central äldre än 10 år) 20% rabatt 10% rabatt
    Tillgång till jourservice dygnet runt Ingår Ingår
    Telefonsupport dygnet runt Ingår Ingår
    Självriskeliminering Ingår Ingår


    Åtgärdsbesök: Vardagar klockan 07.00 - 16.00
    Jourbesök: Övrig tid

  • Frågor & svar
  • Avtalsvillkor

Kontakta Västervik Miljö & Energi AB

Kundservice

Besöksadress: Lunnargatan 1, Västervik. 

Tfn: 0490-25 70 50 Vardagar 07.30-16.00

e-post: miljoenergi@vastervik.se

Målserums avfallsanläggning

Besöksadress: Lunnargatan 25, Västervik. 

Tfn: 0490-25 71 45

Fax: 0490-25 71 17

Journummer utanför kundservice öppettider

Elnät, Fjärrvärme, Gator, Vatten & Avlopp: 0490-25 70 50 

Felanmälan på dina fibertjänster görs direkt till din operatör (gäller dygnet runt).

Postadress

Västervik Miljö & Energi AB
Box 25
593 21 Västervik

Fakturaadress

Box 291
593 24 Västervik
(Alla fakturor märkes med VK-nr och beställare.)

Kontakta Västervik Miljö & Energi AB