Vi använder kakor för att webbplatsen ska fungera bra för dig. Läs mer om våra webbkakor

Bostadsbolaget och Fixaren

Västerviks Bostads AB
Box 502
593 25 Västervik

Besöksadress kontor och Bobutik
Spötorget 1, Västervik

Fixaren

Telefontid
Vardagar
klockan 7.30-8.30

Telefon: 0490-25 72 46

Kontakta Västerviks kommun

Det här formuläret går till den allmänna e-postbrevlådan på ansvarig förvaltning.

Du väljer själv om du vill fylla i namn och e-post, men tänk på att du inte kan få något svar från oss om du lämnar de fälten tomma.

Västerviks kommun läser inkommande e-post varje arbetsdag. Har du ställt frågor i meddelandet återkommer vi till dig så snart som möjligt.

I princip blir all post till kommunen allmän handling. Det innebär bland annat att om allmänheten och massmedier begär att få ta del av innehållet i ditt meddelande har de normalt rätt att göra det.

Om du väljer att fylla i dina personuppgifter så kommer vi att spara och behandla dem för att kunna utföra våra tjänster och fullgöra våra skyldigheter gentemot dig. Vi tillämpar gällande integritetslagstiftning vid all behandling av personuppgifter.

Läs mer om hur Västerviks kommun behandlar personuppgifter här.

Be Fixaren om hjälp!

Du som är äldre eller funktionshindrad kan få hjälp med enklare praktiska sysslor i hemmet. 

Det kan till exempel handla om att byta batteri i brandvarnaren, sätta upp gardiner eller halksäkra mattor.

Tjänsten är gratis och drivs av Västerviks Bostads AB.

Sidan senast granskad den 22 mars 2021
Innehållsansvarig: Therese Eriksson

Bostadsbolaget och Fixaren

Västerviks Bostads AB
Box 502
593 25 Västervik

Besöksadress kontor och Bobutik
Spötorget 1, Västervik

Fixaren

Telefontid
Vardagar
klockan 7.30-8.30

Telefon: 0490-25 72 46

Kontakta Västerviks kommun

Det här formuläret går till den allmänna e-postbrevlådan på ansvarig förvaltning.

Du väljer själv om du vill fylla i namn och e-post, men tänk på att du inte kan få något svar från oss om du lämnar de fälten tomma.

Västerviks kommun läser inkommande e-post varje arbetsdag. Har du ställt frågor i meddelandet återkommer vi till dig så snart som möjligt.

I princip blir all post till kommunen allmän handling. Det innebär bland annat att om allmänheten och massmedier begär att få ta del av innehållet i ditt meddelande har de normalt rätt att göra det.

Om du väljer att fylla i dina personuppgifter så kommer vi att spara och behandla dem för att kunna utföra våra tjänster och fullgöra våra skyldigheter gentemot dig. Vi tillämpar gällande integritetslagstiftning vid all behandling av personuppgifter.

Läs mer om hur Västerviks kommun behandlar personuppgifter här.