Pressinbjudan 2022-03-22: Pressträff om beslutsunderlag för byggnation av ny arena/eventhall onsdag 23 mars klockan 10

2022-03-22

Västerviks kommun och Bostadsbolaget bjuder in till pressträff om projektet med byggnation av ny arena/eventhall vid ishallen på Bökensvedområdet i Västervik. Pressträffen hålls utomhus vid biljettluckan på nuvarande ishall Plivit Arena, onsdag 23 mars klockan 10.00.

• Vad: Pressträff om projektet med byggnation av ny arena och eventhall vid ishallen på Bökensved
  • Var: Vid biljettluckan utomhus vid nuvarande ishall Plivit Arena, Västervik
  • Dag: Onsdag 23 mars 2022
  • Tid: Klockan 10.00

Deltar gör: Kommunstyrelsens presidium Dan Nilsson (S), Fredrik Lindwall (C) och Harald Hjalmarsson (M), samt flera tjänstemän som deltagit i projektarbetet och representanter för Västerviks IK.

Välkommen!

Sidan senast granskad den 22 mars 2022